Dodacie podmienky Miele s.r.o. 

Predávajúci zabezpečuje dodanie Tovaru prostredníctvom zmluvnej prepravnej spoločnosti za jednotnú cenu podľa aktuálneho platného cenníka Predávajúcim zvoleného prepravcu. Predávajúci zabezpečuje dodanie Tovaru Kupujúcemu len na adresy nachádzajúce sa na území Slovenskej republiky. Štandardná dodacia lehota Tovaru je 5 (slovom: päť) pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy, pričom Predávajúci dodá Kupujúcemu - spotrebiteľovi tovar do tridsať (30) dní, ak sa výslovne nedohodnú na inej dobe dodania. 

Kupujúcemu - spotrebiteľovi je Tovar Predávajúcim odovzdaný jeho skutočným odovzdaním dopravcom a nebezpečenstvo škody na veci na Kupujúceho - spotrebiteľa prechádza prevzatím Tovaru.

Predávajúci je oprávnený vykonávať čiastkové dodávky Tovaru a Kupujúci je povinný tieto čiastkové dodávky prijať, ak platné právne predpisy nestanovujú inak.

Pri prevzatí Tovaru od dopravcu je Kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov Tovaru, ako aj počet balíkov a neporušenosť pásky podľa priloženého prepravného listu a v prípade akýchkoľvek vád tieto bezodkladne dopravcovi oznámiť a urobiť o nich s dopravcom zápis. V prípade zistenia porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do zásielky nie je Kupujúci povinný zásielku od dopravcu prevziať.

Kupujúci je povinný prevziať dodaný Tovar a nie je oprávnený ho bezdôvodne odmietnuť prevziať. V prípade opakovaného doručovania tovaru z dôvodov na strane Kupujúceho má Predávajúci právo žiadať od Kupujúceho úhradu nákladov vynaložených na opätovné dodanie Tovaru. Nárok Predávajúceho na náhradu škody tým nie je dotknutý. Ak Kupujúci neprevezme podľa Zmluvy pripravený Tovar na zmluve dohodnutom mieste a v zmluve dohodnutom čae, je so splnením svojho záväzku prevziať Tovar v omeškaní a Predávajúci si môže voči Kupujúcemu uplatniť nároky v zmysle platných právnych predpisov (napr. náhrada škody a odstúpenie od Zmluvy).

V prípade odstúpenia Predávajúceho od Zmluvy z dôvodu porušenia povinností Kupujúceho — podnikateľa je Kupujúci - podnikateľ povinný uhradiť Predávajúcemu do jedného (1) týždňa od písomnej výzvy zmluvnú pokutu, ktorá sa skladá z nákladov Predávajúceho vynaložených na realizáciu zákazky a 10 % z ceny zákazky s DPH ako náhrady za obvyklý ušlý zisk Predávajúceho. Právo Predávajúceho na náhradu škody tým nie je dotknuté. Zmluvná pokuta sa do výšky škody nezapočítava.

Vlastnícke právo k Tovaru, ktorý je predmetom Zmluvy, prechádza na Kupujúceho — spotrebiteľa až okamihom riadneho prevzatia Tovaru. V prípade Kupujúceho — podnikateľa prechádza naňho vlastnícke právo k Tovaru až okamihom zaplatenia jeho úplnej Kúpnej ceny podľa Zmluvy a prevzatím Tovaru Kupujúcim.

 

Náklady na doručenie

Typ služby Cena s DPH
Poštovné pre štandardnú zásielku*
5,50 € (zdarma nad 100 €)
Poštovné pri doručení veľkého prístroja** 19 € (zdarma nad 2000 €)
Poštovné pri doručení náhradných dielov 5,50 €
Služba spätného odberu starého zariadenia Zdarma
Služba doručenia priamo k vám domov (výnos spotrebiča)  12,00 € za spotrebič

 

*Do kategórie "štandardné zásielky" spadá všetko príslušenstvo, pracie, čistiace aj ošetrujúce prostriedky a vysávače

 

**Do kategórie "veľkých prístrojov" spadajú všetky rúry, konvektomaty, nahrievače riadu a vákuovacie zásuvky, varné dosky, odsávače pár, umývačky riadu, mrazničky, chladničky, kávovary, práčky, sušičky, žehliace prístroje. Veľké prístroje, doručujeme k prvým zamykateľným dverám. Pokiaľ si prajete výnos spotrebiča do určitého poschodia, je účtovaný poplatok 12 € za každý spotrebič.

 

 

V Bratislave dňa 1.7. 2024.

 

Odkaz na Dodacie podmienky platné do 30.6.2024.