• V období od 23.12. 2024 do 3.1.2025 prebieha inventúra, doručenie tovaru nebude možné. Prvé vydodanie tovaru v roku 2025 budeme schopní uskutočniť najskôr od 9.1.2025. Ospravedlňujeme sa, platby kartou momentálne nie sú možné.

Uplatniť voucher

Kúpili ste si spotrebič Miele a dostali ste k nemu voucher? Ak potrebujete pomoc pri jeho uplatnení, prečítajte si naše užitočné tipy, ktoré vám pomôžu.

 

Ako uplatniť voucher v 3 krokoch:

1. Pre uplatnenie vouchera je potrebné mať vytvorenú Miele registráciu. Prosím prihláste sa alebo vytvorte registráciu.

2. Zadajte kód a kliknite na šípku. Prosím, uistite sa, že ste kód zadali v správnom tvare.

3. Po pridaní produktov do košíka dokončite objednávku a Váš kód bude uplatnený. 

 

Upozornenie: Produkt uvedený na kupóne sa automaticky pridá do košíka. Ak je na výber viac produktov, ponuka sa zobrazí na stránke.

Ak máte otázky alebo problémy pri uplatňovaní voucheru, pozrite si naše často kladené otázky dolu na stránke, alebo kontaktujte zákaznícky servis: obchod@miele.sk.

 

Voucher môžete jednoducho uplatniť aj v aplikácii Miele*. Ešte nemáte aplikáciu Miele¹? Stiahnite si aplikáciu Miele z App Store alebo Google Play

Ďalšie ponuky a akcie, ktoré by vás mohli zaujímať

Akcia pre zákazníkov

Využite aj vy vynikajúcu kvalitu za atraktívne ceny. Tu nájdete prehľad všetkých voucherov, ktoré od nás môžete získať pri kúpe prístroja Miele aj ostatných akčných ponúk, či už v podobe predĺženej záruky alebo tovaru z výpredaja za zvýhodnené ceny.

VŠETKY AKČNÉ PONUKY

Kulinárske akcie

Chcete sa o našich prístrojoch dozvedieť viac, vyskúšať si ich v praxi, alebo si jednoducho len vychutnať skvelé jedlo pripravené našimi profesionálnymi šéfkuchármi? Prihláste sa na niektorú z našich kulinárskych akcií, ktoré pre vás pravidelne pripravujeme v MEC Bratislava.

KALENDÁR AKCIÍ

Často kladené otázky

Uistite sa, že zadávate kód v správnom tvare a rozlišujete malé a veľké písmená. Voucher väčšinou začína veľkým písmenom O, nie nulou, prosím uistite sa, že ste zadali O. Skontrolujte či ste prihlásený, pre uplatnenie vouchera je potrebné byť registrovaný na našom e-shope. Ak je kód zadaný správne a ste prihlásený, ale napriek tomu kód nie je možné uplatniť, prosím kontaktujte naše zákaznícke centrum: obchod@miele.sk.

Pri jednej objednávke je možné uplatniť len jeden voucher.

Voucher je možné uplatniť vždy len jedenkrát.

Ak ste obdržali voucher v inom jazyku ako v slovenčine, znamená to, že voucher je možné uplatniť len v danej krajine.

¹K dispozícii pre mobilné koncové zariadenie (minimálne požiadavky nájdete v údajoch uvedených v obchode App Store).