O nás

Once a Miele, Always a Miele

Prísľub značky: Immer Besser

V prospech značky Miele hovorí mnoho dobrých dôvodov. Od založenia v roku 1899 spoločnosť Miele neustále napĺňa svoj prísľub „Immer Besser“ („Vždy lepší“). Čo tým myslíme: Neustále robíme všetko pre to, aby sme boli „Immer Besser“, ako všetci ostatní poskytovatelia, a „Immer Besser“, ako sme boli v minulosti. Pre našich zákazníkov to znamená ubezpečenie, že voľbou spoločnosti Miele uskutočnili dobré rozhodnutie – pravdepodobne na celý život.

Once a Miele, Always a Miele.

Dokonalá kvalita

Či už ide o starostlivosť o bielizeň, vysávače alebo kuchyňu: Pred uvedením na trh musia spotrebiče Miele splniť prísne požiadavky testov zaťaženia a odolnosti. O tom, že spoločnosť Miele je považovaná za najlepšiu voľbu, svedčia aj mnohé popredné priečky, ktoré dosiahla v testoch organizácie Stiftung Warentest.

Dizajn Miele

Náš dizajn symbolizuje inováciu, hodnotu a nadčasovú eleganciu. Formuje vzťah medzi človekom a produktom, spĺňa očakávania, zjednodušuje manipuláciu a vytvára dôveru. O tom, že sa to spoločnosti Miele mimoriadne darí, svedčí množstvo ocenení pre prvotriedny dizajn produktu.

Udržateľnosť

Ochrana ľudí a životného prostredia, zodpovedné podnikanie aj pre budúce generácie. To pre nás znamená udržateľnosť. Konkrétne: Energetická účinnosť a šetrenie zdrojov v produktoch a pri ich výrobe, ako aj zodpovednosť za pracovníkov a spoločnosť. Spoločnosť Miele je držiteľom nemeckého ocenenia za udržateľnosť, členom organizácie OSN pre trvalú udržateľnosť Global Compact a signatárom „charty rôznorodosti“.

REACH – informácie o kritických látkach

Informácie o kritických látkach podľa čl. 33 európskeho nariadenia 1907/2006.

História

Dve rodiny, jeden podnik: Spoločnosť Miele, ktorú pred 125 rokmi založili technik Carl Miele a obchodník Reinhard Zinkann, dodnes vlastnia výlučne ich priami potomkovia. S jedenástimi pracovníkmi, štyrmi sústruhmi a jednou vŕtačkou priniesli Miele a Zinkann v roku 1899 v Herzebrocku na trh prvé odstredivky mlieka a zmaselňovače. Ich hlavné motto „Immer Besser“ („Vždy lepší“) charakterizuje spoločnosť dodnes.

Pobočky po celom svete

Z východného Vestfálska do celého sveta: V súčasnosti je spoločnosť Miele zastúpená v takmer 50 krajinách/regiónoch prostredníctvom vlastných predajných spoločností a na ďalších 50 trhoch prostredníctvom dovozcov.

Once a Miele, Always a Miele.

Spotrebiče by mali plniť nielen úlohy, na ktoré boli vyrobené, ale mali by byť navrhnuté tak dokonale, aby ste si ich chceli ponechať na celý život. Spotrebiče Miele sa vyrábajú tak, aby mali dlhú životnosť a bez námahy spájajú formu s funkciou. Sú navrhnuté tak, aby ste si ich znovu a znovu zamilovali.

Skupina Miele

Filozofia

Značka Miele je rodinný podnik zameraný na kvalitu

Manažment

Skupinu Miele kontrolujú rovným dielom štyria konatelia a dvaja riaditelia

Obchodný vývoj

Stály rast obratu a počtu pracovníkov

Chcete zistiť viac?

Miele Corporate Website