O nás
Dobré dôvody rozhodnutia pre Miele
Prísľub značky: Immer Besser
V prospech značky Miele hovorí mnoho dobrých dôvodov. Od založenia v roku 1899 spoločnosť Miele neustále napĺňa svoj prísľub „Immer Besser“ („Vždy lepší“). Čo tým myslíme: Neustále robíme všetko pre to, aby sme boli „Immer Besser“, ako všetci ostatní poskytovatelia, a „Immer Besser“, ako sme boli v minulosti. Pre našich zákazníkov to znamená ubezpečenie, že voľbou spoločnosti Miele uskutočnili dobré rozhodnutie – pravdepodobne na celý život.
Dokonalá kvalita
Či už ide o starostlivosť o bielizeň, vysávače alebo kuchyňu: Pred uvedením na trh musia spotrebiče Miele splniť prísne požiadavky testov zaťaženia a odolnosti. O tom, že spoločnosť Miele je považovaná za najlepšiu voľbu, svedčia aj mnohé popredné priečky, ktoré dosiahla v testoch organizácie Stiftung Warentest.
Dizajn Miele
Náš dizajn symbolizuje inováciu, hodnotu a nadčasovú eleganciu. Formuje vzťah medzi človekom a produktom, spĺňa očakávania, zjednodušuje manipuláciu a vytvára dôveru. O tom, že sa to spoločnosti Miele mimoriadne darí, svedčí množstvo ocenení pre prvotriedny dizajn produktu.
Udržateľnosť
Ochrana ľudí a životného prostredia, zodpovedné podnikanie aj pre budúce generácie. To pre nás znamená udržateľnosť. Konkrétne: Energetická účinnosť a šetrenie zdrojov v produktoch a pri ich výrobe, ako aj zodpovednosť za pracovníkov a spoločnosť. Spoločnosť Miele je držiteľom nemeckého ocenenia za udržateľnosť, členom organizácie OSN pre trvalú udržateľnosť Global Compact a signatárom „charty rôznorodosti“.
REACH – informácie o kritických látkach
Informácie o kritických látkach podľa čl. 33 európskeho nariadenia 1907/2006.
História
Dve rodiny, jeden podnik: Spoločnosť Miele, ktorú pred 125 rokmi založili technik Carl Miele a obchodník Reinhard Zinkann, dodnes vlastnia výlučne ich priami potomkovia. S jedenástimi pracovníkmi, štyrmi sústruhmi a jednou vŕtačkou priniesli Miele a Zinkann v roku 1899 v Herzebrocku na trh prvé odstredivky mlieka a zmaselňovače. Ich hlavné motto „Immer Besser“ („Vždy lepší“) charakterizuje spoločnosť dodnes.
Pobočky po celom svete
Z východného Vestfálska do celého sveta: V súčasnosti je spoločnosť Miele zastúpená v takmer 50 krajinách/regiónoch prostredníctvom vlastných predajných spoločností a na ďalších 50 trhoch prostredníctvom dovozcov.