Informácie k managementu oznamovaní a postupe podávania a vybavovania sťažností

Spoločnosť Miele podporuje otvorenú kultúru a spoluprácu, v rámci ktorej môžu dotknuté osoby požiadať o radu a vyjadriť svoje obavy. Okrem interných kanálov už niekoľko rokov vymenúvame externého ombudsmana, na ktorého sa môžu dôverne a anonymne obrátiť naši zamestnanci a obchodní partneri.

Ombudsman prijíma informácie o možných porušeniach zákona alebo interných pravidiel (management oznamovaní). Okrem toho dohliada na postup podávania sťažností v súlade so zákonom o dohľade nad uplatňovaním náležitej starostlivosti v dodávateľskom reťazci [predpis postupu v PDF]. Postup podávania sťažností umožňuje osobám upozorniť na riziká v oblasti ľudských práv a životného prostredia a na porušovanie ľudských práv alebo environmentálnych povinností.

Ombudsmana môžete kontaktovať nasledujúcimi spôsobmi:

Dr. Carsten Thiel von Herff, LL.M.

Loebellstraße 4

D – 33602 Bielefeld

Tel. č.: +49 521 557 333 0/mobil: +49 151 58230321

E-mail:ombudsmann@thielvonherff.de

Platforma na podávanie správ:www.report-tvh.com

Domovská stránkawww.thielvonherff.de

 

Každá osoba, ktorá dá podnet na prešetrenie, a poskytne informácie v dobrej viere, je chránená. Všetky oznámenia budú prešetrené s maximálnou starostlivosťou a rešpektovaním práv všetkých zúčastnených strán.