Informácie k managementu oznamovaní a postupe podávania a vybavovania sťažností
Spoločnosť Miele podporuje otvorenú kultúru a spoluprácu, v rámci ktorej môžu dotknuté osoby požiadať o radu a vyjadriť svoje obavy. Okrem interných kanálov už niekoľko rokov vymenúvame externého ombudsmana, na ktorého sa môžu dôverne a anonymne obrátiť naši zamestnanci a obchodní partneri.
Ombudsman prijíma informácie o možných porušeniach zákona alebo interných pravidiel (management oznamovaní). Okrem toho dohliada na postup podávania sťažností v súlade so zákonom o dohľade nad uplatňovaním náležitej starostlivosti v dodávateľskom reťazci [predpis postupu]. Postup podávania sťažností umožňuje osobám upozorniť na riziká v oblasti ľudských práv a životného prostredia a na porušovanie ľudských práv alebo environmentálnych povinností.
Ombudsmana môžete kontaktovať nasledujúcimi spôsobmi:
Dr. Carsten Thiel von Herff, LL.M.
Loebellstraße 4
D – 33602 Bielefeld
Tel. č.: +49 521 557 333 0/mobil: +49 151 58230321
E-mail:ombudsmann@thielvonherff.de
Platforma na podávanie správ:www.report-tvh.com
Domovská stránka: www.thielvonherff.de
Každá osoba, ktorá dá podnet na prešetrenie, a poskytne informácie v dobrej viere, je chránená. Všetky oznámenia budú prešetrené s maximálnou starostlivosťou a rešpektovaním práv všetkých zúčastnených strán.