• V období od 23.12. 2024 do 3.1.2025 prebieha inventúra, doručenie tovaru nebude možné. Prvé vydodanie tovaru v roku 2025 budeme schopní uskutočniť najskôr od 9.1.2025. Ospravedlňujeme sa, platby kartou momentálne nie sú možné.

Rezervovať návštevu technika

  1. 1
    Produkt
  2. 2
    Problém
  3. 3
    Čas
  4. 4
    Prihlásiť
  5. 5
    Zhrnutie
  6. 6
    Potvrdenie
Upozorňujeme, že rezervácia servisu nie je možná pre vysávače.

Je už váš spotrebič zaregistrovaný? (Voliteľne)

Ak ste už svoj spotrebič zaregistrovali vo svojom účte Miele, je jednoduchšie rezervovať si k tomuto spotrebiču technika. Ak to chcete urobiť, musíte byť prihlásený.

Kde sa spotrebič nachádza?

*povinné pole

Typ spotrebiča

Potrebujeme viac informácií o vašom spotrebiči, aby sme mohli priradiť požiadavku správnemu technikovi. Aby náš technik priniesol správne náhradné diely, je užitočné uviesť sériové číslo vášho spotrebiča, ale môžete použiť aj číslo modelu (obe nájdete na typovom štítku spotrebiča). V prípade záručného servisu si pred návštevou technika pripravte doklad - faktúru o zakúpení spotrebiča.

Malé produkty nie sú podporované

Sériové číslo
Hotline
0123 / 456789012