HľadaťNájdite obchod
Podpora preAplikácia

Nové heslo nebolo doručené

Požiadali ste o nové heslo a nedostali ste ho.

E-mail mohol skončiť v priečinku spam/nevyžiadaná pošta.

Skontrolujte priečinok spam/nevyžiadaná pošta.

Možno ste si vytvorili 2 používateľské kontá pre jeden spotrebič Miele (prostredníctvom aplikácie Miele alebo webovej stránky Miele).

Kontaktujte zákaznícky servis a požiadajte o opravu. Použite e-mailovú adresu, ktorú ste použili na prihlásenie do aplikácie Miele.

Návod na použitie

Návod na použitie

Tu nájdete návody na použitie ku svojim prístrojom Miele.
Zistiť viac
Objednať technika

Objednať technika

Radi prijmeme vašu objednávku na opravu online alebo aj telefonicky
Plánujete návštevu
Kontaktný formulár

Kontaktný formulár

Popíšte nám svoju záležitosť prostredníctvom nášho kontaktného formulára. Servis Miele sa vám ozve, hneď ako to bude možné.
Na kontaktný formulár