Vyskytol sa problém s pripojením.
Skontrolujte internetové pripojenie.
Aplikácia Miele:
Skontrolujte a znovu pripojte pripojenie, napr. sledovaním stavu spotrebiča v aplikácii Miele.
Ak chcete zobraziť stav pripojenia, postupujte takto:
Otvorte aplikáciu Miele.
V menu „Spotrebiče“ zvoľte požadovaný spotrebič.
Ak nie je k dispozícii žiadne pripojenie, toto sa Vám teraz zobrazí.
Kvalita pripojenia WLAN:
Zabezpečte dostatočne kvalitné pripojenie WLAN, napr. cez FoodView v aplikácii Miele.
Ak chcete znova spustiť rozpoznávanie pripravovaného pokrmu, otvorte a zatvorte dvierka rúry na pečenie.
Ak rozpoznanie stále nie je možné, skontrolujte, či sú pre Vašu rúru na pečenie k dispozícii aktualizácie softvéru alebo modulov:
V tom prípade zvoľte v menu bod „Nastavenia“.
Nainštalujte dostupné aktualizácie.
Skontrolujte v aplikácii Miele, či sú k dispozícii aktualizácie modulov.
Nainštalujte dostupné aktualizácie modulov.
Skontrolujte, či ELP ID zobrazuje hodnotu väčšiu alebo rovnú 05165 V5432 a XKM ID zobrazuje hodnotu väčšiu alebo rovnú 36097. Smart Food ID je podporované týmito verziami a vyššími.