Podpora preRemote Service
Všetky kategórie u Remote Service
- Ako často je možné pri ukazovateli na prístroji zvoliť neskôr?
- Ako dlho trvá Remote Update?
- Ako zistím, že je k dispozícii Remote Update?
- Čo sa stane, ak počas vykonávania Remote Update vypne el. prúd alebo sa zariadenie vypne?
- Čo sa stane, ak už program prístroja beží:
- Dá sa Remote Update zrušiť?
- Dá sa vzdialená aktualizácia previesť bez pripojenia k sieti/WiFi?
- Je možné naštartovať Remote Update cez aplikáciu Miele?
- Kde nájdem informácie o zmenách z dôvodu vzdialenej aktualizácie?
- Kúpil som prístroj so schopnosťou Remote Update. Kedy a ako dostanem Remote Update?
- Môžem prístroj používať aj počas Remote Update?
- Po zapnutí spotrebiča sa objaví výzva na vzdialenú aktualizáciu. Ako môžem deaktivovať vzdialenú aktualizáciu?
- Prístroj je možné resetovať na poslednú verziu softvéru pred Remote Update, ak prístroj po aktualizácii nespĺňa moje očakávania?
Objednať technika
Radi prijmeme vašu objednávku na opravu online alebo aj telefonicky
Plánujete návštevuKontaktný formulár
Popíšte nám svoju záležitosť prostredníctvom nášho kontaktného formulára. Servis Miele sa vám ozve, hneď ako to bude možné.
Na kontaktný formulár