Podpora preRobotický vysávač
FAQ u Robotický vysávač
- Ako vytvorím nové spojenie k sieti WiFi po výmene routera alebo zmene hesla?
- Aktivácia módu párovania podľa verzie softvéru
- Čas oneskorenia live prenosu obrazu
- Kamera pre prenos live obrázkov
- Nastavenia z výroby
- Nastavenie času spustenia
- Podporované znaky WiFi hesla v domácej sieti
- Požiadavky na mobilné koncové zariadenie
- Predaj/darovanie robotického vysávača
- Rozlíšenie video obrazu
- Skreslený obraz
- Systémové predpoklady pre Smart telefóny, tablety a domáce siete
- Uloženie prenášaného videa
- Viacej koncových zariadení pre riadenie robotického vysávača.
- Vymazanie robotického vysávača z aplikácie Miele Scout pod operačným systémom Android
- Vytvorenie užívateľského účtu
Objednať technika
Radi prijmeme vašu objednávku na opravu online alebo aj telefonicky
Plánujete návštevuKontaktný formulár
Popíšte nám svoju záležitosť prostredníctvom nášho kontaktného formulára. Servis Miele sa vám ozve, hneď ako to bude možné.
Na kontaktný formulár